søndag 2. april 2017

Til konfirmanten


Det er så herlig at våren er her! Sol og varme, blomster som spirer og fugler som kvitrer ♥ Våren er også tid for konfirmasjon for mange ungdommer. Utfordringen hos Papirdesign denne gangen er derfor: 

KONFIRMASJON 
Vi ønsker å se papirprosjekter inspirert av tema konfirmasjon. Invitasjoner, bordkort, kort, layout og gave er noen forslag, men her er det bare til å slippe kreativiteten løs.
Det er lov å kombinere våre utfordringer med andre, men bidraget ditt må være nytt. Flere regler finner dere HER
Utfordringen varer ut april. 


Her kommer et enkelt konfirmantkort fra meg! Til en jentefotballspiller - det er det mange av!


Jeg liker å lage slike enkle også, selv om jeg synes disse er vanskeligere å lage enn lag på lag-kortene mine....




En ting med Papirdesignarkene jeg liker ekstra godt er baksidene!
Det er ofte jeg bruker denne siden. Dette gjelder hovedarket på dette kortet. Det er egentlig et babyark, men baksiden er jo nøytral og lekker.






Scrapomania har mange produkter fra Papirdesign, bare se på linken!



Produkter

Dies:

Ingen kommentarer: