søndag 5. mars 2017

Marsutfordringen på Papirdesign





Dette blir den første utfordringen jeg får bidra i med det nye kreative team ♥
Og vi har fått kose oss med utfordringen:

BRYLLUP

Du kan også henge deg med på utfordringen, og levere bidraget i Pairdesignbloggen. Vi ønsker å se papirprosjekter innenfor tema bryllup.
Det er lov å kombinere våre utfordringer med andre, men bidraget må være nytt.
Reglene våre kan leses HER.
Utfordringen varer ut mars.


Her er hva jeg har lagd!


Et bryllupskort med magebelte. Du sklir bare av beltet for å åpne kortet.





Et enkelt og kjapt kort å lage.



Produkter:
Ark: "Muligheter" PD 16147 Naturligvis-brun, PD 16151 Blomsterdrøm. "Til ettertanke" PD15076 Hvite julestjerner.
Dies: PD 15122 Gullbryllup/sølvbryllup
Blomster: hvite flate blomster, hvite roser 1 cm og litt større, hvite blomsterknopper
Stempler:PD 13795 Fri som fuglen
Annet: Blå dotter




Arkene jeg har brukt finner du hos Scrapomania. Trykk på navnet på arket, så kommer du rett til nettbutikken.

Jeg vil også takke dere som har vært innom bloggen min og gitt meg gratulasjoner! Det setter jeg virkelig pris på! Vinneren av denne "gi-borten"
ble HANNE!!!
Det var jammen morsomt - da slipper faktisk pakken å reise utenfor kommunegrensa!


Ingen kommentarer: