onsdag 21. oktober 2015

Gjestedesigner i Ett Trykk!!

HURRA!!!
Jeg er så glad for å ha blitt valgt ut til å være gjestedesigner hos Ett Trykk i et år!
 
 
 
Det første nummeret av Ett trykk - idéblad for kortlagere og scrappere, ble lagt ut for salg 1.februar 2005.
 
Jeg har vært designer hos Ett Trykk tidligere også - det var vel helt tilbake til 2007. Så jeg synes det er ekstra gøy å få muligheten til å inspirere og bli inspirert igjen på denne måten!
 
 
 
Jeg har kosa meg litt med stemplene til Ett Trykk - dette er nok "MÅ HA"- stempler...

 
 
Har lekt meg med julestempler også. Dette runde er fra Ett Trykk.
 
 
Det ble en juletag med bruk av masse ulike småstempler, og shakertag på toppen som er dekorert.
 
Henger meg med på Korthobbys utfordring denne måneden hvor alt er lov.

 
Håper at dere vil bli inspirert av det jeg lager for Ett Trykk.
Vi starter med våre bidrag
i feburarutgaven i 2016.
 

3 kommentarer:

Lisenblogg sa...

Nydelig juletag du har laget!Så fint og rent med bare hvitt og gull! Takk for at du deltar i Korthobby sin utfordring denne måneden! Klem fra Elisabeth :)

Lisenblogg sa...

Nydelig juletag du har laget! Så fint og rent med bare hvitt og gull! Takk for at du deltar i Korthobby sin utfordring denne måneden! Klem fra Elisabeth :)

Elisabeth Helland sa...

hehe, selv om ikke du har gjort det før så gjør du det jo med glans og strålende jubel....
-ha en finfin dag videre du og dine