søndag 13. september 2015

Steampunk til mannen

Da jeg var på Trøndersaksa, ble jeg så inspirert av Yasmin Tölches kurskort. 

Jeg lagde et steampunka bøttekort jeg da. 
Så takk Yasmin, for inspirasjonen!



Jeg hadde ikke med meg så mye Steampunkgreier i bagasjen, men fant da noe jeg kunne bruke.
Blomstene er behandlet med gel medium, og så brusha med Distress Ink - Rusty hinge.



Boka som ligger oppi "bøtta" pyntet jeg bare helt sånn flatt med diverse dies og tekster. Det er også plass for å skrive en hilsen inni til mottakeren.


Slenger dette kortet med på Trykkpressa sin maskuline utfordring.

Og Kreativ Scrapping sin "favoritt" utfordring. Tim Holtz er jo en av mine favoritter, bl.a slike tekststriper.

Hvis du vil vite hvordan du bretter dette kortet - kan du se hvordan Yasmin har gjordt det HER.

1 kommentar:

Cathrine Sandvik sa...

WOW! Jeg elsker steampunk, og dette kortet var kanonfint! Tusen takk for at du deltar på Ett Trykks utfordring :-) Klem fra Cathrine.

http://cathrineshjerte.blogspot.no