tirsdag 31. desember 2013

Godt nytt kreativt år!

Jeg vil med disse listene ønske alle
mine scrappevenner der ute et skikkelig godt nytt år!!!
 
- ønsker dere et skikkelig kreativt og herlig 2014!
 
Her kommer min ti på topp TAG-liste:
Håper dere finner noe som kan inspirere dere inn i et nytt år!
 
 
 
 
 
 
 

 


 
 

 
 

 
 
 

 

 
 
 
Jeg har virkelig ikke laget mange LOer i år - tror faktisk det er bare 3-4 stykker.
Så det blir bare en topp 3 i år:0)
 


 
Godt nytt år, folkens!
Jeg kommer sterkere tilbake i 2014!

2 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Her var det mye lekkert..
Den første tag'en var fantastisk flott, nydelige farger...
Mye flotte kort i kortkavalkaden din også...
Ha et godt nytt og kreativt år.

Nyttårsklem fra Kaia

Tone K. sa...

Så mange flotte tager og LO`er :)
Jeg har virkelig funnet inspirasjon hos deg siden jeg har scrappet en del tager i år :)
Gleder meg til å se mer i 2014 :)
Ønsker deg et riktig Godt Nytt År ! :)