lørdag 26. oktober 2013

"Julehilsen" fra Ett Trykk - og meg

Norsk Stempelblad Ett Trykk kom i september ut med et ekstra blad - stappfullt med juleinspirasjon!

Jeg var så heldig å få være med å bidra - og nå er det tid for å vise dere kortene i bloggen også! 
(Tusen takk for at jeg ble spurt, forresten!)


Her er de 3 kortene jeg hadde med:
Alle tekststemplene som er brukt er fra North Star Stamps.

Her har jeg brukt Dylusionsspray på selve kortet.



Et litt mere shabby julekort:



Og til slutt en tag:



Takk for at du stikker innom:0)
Og så koselig med kommentarer

3 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Tre flotte julekort, alle med hver sin "særegenhet" :) Likte veldig godt det shabby kortet.

Luce sa...

Kjempeflotte bidrag fra deg! Shabby er alltid nydelig julete, men syns det ble kult med de sterke fargene også!
Ha en deilig helg :o)

Inger Harding sa...

Disse var jo bare kjempeflotte!
Ha en fortsatt fin søndagskveld.

Inger