torsdag 12. september 2013

Restekort!

Når jeg er på treff - noe jeg var på i helga som var -
(Tusen takk for koselig treff i Trondheim - Trøndersaksa 2013) prøver jeg å bruke opp restearkene jeg har på pulten. 

Dette blir til noen kjappe kort, som er kjekke å ha liggende til bursdager eller andre dager:0)

Jeg har så mange flotte tekststempler fra NorthStarStamps, og da blir kortene supre!

Her kommer det et lass med enkle restekort:
Ja - det går i blått, gult og brunt...









Ha en super torsdag:0)

4 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Det var en god ide` :) Jeg lager jo nesten aaaldri kort, men kanskje jeg kunne få laget noen på denne måten :)
For øvrig kjempe fine kort med mange flotte ideer :)
Takk for at du deler og inspirerer :)

GryA sa...

Masse herlige kort! Takk for titten!

Luce sa...

Kjempeflotte og herlige kort!
Ha en deilig helg :o)

*marion* sa...

Så nydelige kort da i herlige farger likte veldig godt det med sløyfa på =)