fredag 11. januar 2013

Blant stjernene med North Star Stamps :0)


Vi i teamet til North Star Stamps håper alle har hatt en fantastisk jul 
- og ladet batteriene med deilige fridager. 
Kanskje har dere scrappet litt? 

Trenger dere å komme i gang slik som mange av oss? 

Da har vi en utfordring klar for dere.

Vi ønsker å se prosjekter med stjerner. 

Det kan være LO, altered, kort eller noe annet spennende, eneste kravet er at du bruker  stempel fra North Star Stamps

Alle bidrag må være levert innen 30 Januar 2013. 
Inspirasjonssiden vår finner du HER
Vi vil plukke en vinner som får gratis stempler tilsendt til en verdi av 200kr.
Vi gleder oss masse til å se hva dere lager.

Her kommer siden jeg har laget.
Denne er fra årets julaften, og skal inn i min minialbum over julene våre - MEN selve minialbumet har forduftet... jeg skjønner ikke hvor den er!? Den dukker nok opp i mai sikkert...
ja ja - siden er iallefall klar til da:0)


Jeg har fått fikset meg nye kaffetags i jula også - det luktet sur kaffe i flere dager:0)
Men fine ble de!
Her har jeg brukt en taglomme og en tag badet i kaffe.


Stemplene jeg har brukt finner du her og her.


Bli med da vel!

2 kommentarer:

Luce sa...

Kjempeflott side! Kaffetagen ble skikkelig lekker, flott stempeltekst og kult med neverhjertet!
Ha en flott helg :o)

*marion* sa...

Kjempelekkert , digger detaljene du har på den =)