tirsdag 2. oktober 2012

Inspirert!

Å sitte ved siden av dyktige scrappere er utrolig inspirerende!
Og jeg var omgitt av slike på Trøndersaksa!  LeneKari, Hege og Marianne var de som omkranset meg, sånn nærmest - men det var selvfølgelig mange flere der som inspirerte.
 Jeg ble inspirert så det holdt!!!!

MEN - denne LOen ble til etter inspirasjon fra Lenes nydelige LO. Og jeg måtte herme litt. 
Min ble mye enklere og et litt annet oppsett, men likheten er der:0)


Her er nærbilde av to av mine kjære!


Så en liten skrivedetalj til slutt:0)


Så takk :0)

3 kommentarer:

Sivic sa...

Nydelig LO av dine kjære!!
Og så kjekt på treff når en får mye inspirasjon!!
Ha en fin dag,
Klem

Tone K. sa...

Åhhh....så flott denne var ! :)
Herlig med alle malings-sirklene og jeg digger teksten i hjørnet....kjempeflott ! :)

Ida / Little sa...

Tittelen var nydelig og hvem kan unngå og like splætt og litt klin? :)) lekkert!! :)) klems