søndag 21. oktober 2012

3 minis til

Her kommer noen minikort til!
Nå har jeg laget noen artsy og noen manneminis - så nå ble det 3 shabbyminis. Jeg lagde disse også for 14 dager siden på knallkoselig treff med hærlige damer!

Jeg har brukt stempler fra hærlige HANNE som hun har laget for Norsk Stempelblad - og de er bare så flotte!!
Siluetten er fra KaBoks - helt nydelig!
Gratulerer-stemplet er fra NSS - veldig anvennelig!

Disse må selvfølgelig bli med på TrykkPressa de også.





Ha en strålende flott søndag videre! 
I kveld skal jeg jammen kose meg med litt scrappings igjen!

6 kommentarer:

Tone K. sa...

Utrolig tøffe altså ! :)
Likte dem kjempegodt :)

Takk for tips og ideer ! :)

God søndag og uke som kommer :)

Lene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lene sa...

Disse ble utrolig lekre! Jeg digger stilen din !
Ønsker deg en flott og kreativ søndag videre vennen!
Klem

Randi Elisabeth sa...

Jeg digger disse småkortene dine, og disse inget unntak. Kjempe flotte alle 3 :)

Luce sa...

Kjempeflotte og delikate minikort :o)
Ha en flott uke :o)

Åshild sa...

Nydelige bidrag til Trykkpressas oktoberutfordring!
Takk for at du bidrar :)

Ha en fin dag!
Åshild