mandag 4. juni 2012

Flower Power og glad nyhet!


Denne måneden har Ida bestemt utfordringen i ScrappeHuset, og folkevognfrelst som hun er har hun valgt FLOWER POWER som tema. (fri tolkning)

At vi denne måneden er sponset av PRIMA var jo et stort pluss når blomster var en del av tema. 

Jeg lagde et kort denne gangen jeg!

Sponsorbruk:
Prima - mønsterark, embalasje, blomster, metallgjerdet
Korthobby - metallblomster
GlueDots - 3D-limputer



Heng deg med på utfordringen du også!!

Ellers fikk jeg en gladmail her om dagen:

Jeg har blitt med i designteamet til Bird is the word!!!

/

Så spennende og jeg gleder meg veldig til utfordringene det gir framover!




7 kommentarer:

Vibeke sa...

Utrolig morsomt - og fortjent at du kom deg med på teamet!! :)
Dem er heldige som får med deg - men husk at du bare er til låns;)

Gleder meg til å se alt det flotte du skal lage:)

Linda sa...

Flott kort du har laget, passet godt med det stempelet til flower power temaet :)

Ellers gleder jeg meg veldig til å jobbe sammen med deg i BITW! :)

Marianne/skorpionen sa...

Kult kort da, helt i Idas "ånd" :D
Og grattis med DT plass da, så gøy!!!

Lene sa...

Herlig kort ! Digger det! Og gratulerer så mye med plass på DT til BITW!

Toi9 sa...

Skikkelig herlig kort!!
Stilig med folkevogna og porten :)
Grattis så mye med DT plassen!! :))
Herlig!

Ha ei flotters uke :)
Klem

Beatemor sa...

Kult kort og gratulerer så mye som medlem på DT til Bird is the word! Gleder meg til å følge med der :-)

Luce sa...

Rett og slett herlig!