lørdag 19. mai 2012

Priceless og et minialbum for Inzpira

I nummer 3 i 2011 hadde jeg et kort og et minialbum med i Inzpira magazinet. 
Det var farger som var hovedtemaet, og kosa meg skikkelig da jeg lagde disse to bidragene!

Først dette kortet til en "Priceless"dame!!



Så ble det minialbumet.
 Jeg har ikke tatt bilde av alle sidene, men jeg har brukt for det meste ark fra MME i denne.


Jeg digger å lage slike prosjekt der jeg bare kan boltre meg i hærlige farger som dette! 
Mine favorittfarger!!!


Håper dere har en flott lørdagskveld, og en fin dag i morgen!!!

8 kommentarer:

Kari sa...

Nydelig Torill! Vi må scrappes snart igjen, god helg! Klems

Aquarell sa...

Kjempeflott kort og herlig minialbum! :)

aina sa...

Kjempelekkert kort med hææærlig grønnfarge!! Og artig med minialbum, digger de papirene...er så fiiine!
Ønsker deg en flott søndag :-))

Toi9 sa...

Lekkert kort, og det var også minialbumen!!
Herlige farger, og mange herlige detaljer! :)
Ha en fin søndag :)
Klem

Anne sa...

Sååå stilig kort! ELsker blomsten, og fargene er utrolig flotte.

Nydelig stilig minialbum også, igjen: Knallfine farger!

Klem, Anne.

Vibeke sa...

Flinkeste Torill!!
Digger minialbumene dine - og er skikkelig misunnelig for at jeg ikke lager slike:)

Håper du får en super uke:)

Ida / Little sa...

Knall fint, jeg eeeelsker disse fargene!!! :))))

Monika sa...

Så nydelig kort!! Og kjempefint minialbum!! Likte fargene så godt. Masse detaljer - hærlig :)