mandag 9. april 2012

Travle tider:0)

For snart er det jammen SteinkjerScrepp{a} 2012!
Det skal bli så gøy! Alt begynner å bli klart, og vi kan bare vente på nøkkelen til Huset slik at vi kan starte å rigge:0)

Mens jeg venter, har jeg faktisk fått tid til å lage treff-ATC! Dette er en koselig greie vi lager alle som skal på treff. Vi samler alle inn, og så trekker hver enkelt seg en ATC - og så får alle med seg et minne fra treffet! Kult!

Her er iallefall årets ATC fra meg! Den måler 5,5x8cm, så det er ikke store greiene:0)




På lørdag er det muligheter for å komme og handle litt scrappesaker på 

samfunnshuset på Steinkjer! 


Fra kl.11.00 - 19.00 har Papirhobby åpen stand på SteinkjerScrepp{a}! 






Det koster 50,- i inngang for de som ikke er på selve treffet! 

Velkommen!

7 kommentarer:

Ellen sa...

Det blir sikkert fint Torill, med deg ved roret blir nok alt bra!

Klem

Elen sa...

For en herlig ATC! Kos deg på treff - skulle gjerne vært med selv.

Julia sa...

Gleder meg veldig til årets happening! Blir koselig å møte deg igjen! Kjempefin atc du har laget. Min er snart ferdig og med påskas siste skitur unnagjort, så blir det kanskje ikveld:) klem så lenge.

Anonym sa...

så fin ATC! Skal se om jeg får lagd min i kveld, strever med å pakke 'fornuftig' og ikke ha med massemasse unødvendig stæsj...
Kjempegleder meg iallefall!!! :)

Beatemor sa...

Det hørtes veldig fristende ut med scrappetreff :-) Håper at jeg får med meg steinkjer screppa en gang. Klem

Ida / Little sa...

Njuuudelig!! :)

Kanskje jeg skal lage min før jeg begynner og pakke, så er det gjort! :P

GLEDER MEEEEEEEEEEEEEEEEEEG!!!! :)))))

Monica sa...

Herlig og vårlig trefftag! Kos deg i helga!