tirsdag 28. februar 2012

Soulmates

Denne siden har jeg laget til alle mine sjelevenner der ute! 

Det er du!
- du som kjenner at kontakten er der hver gang vi møtes
- du som kjenner at det er for lenge siden vi har hatt tid til å være sammen
- du som føler at vi har kjent hverandre i hele livet

Denne siden er til deg!! 

Tusen takk for at jeg har deg:0)



"Noen ganger i livet, møter jeg en av mine sjelevenner - SOULMATE!
Jeg kjenner det inni hjertet når det skjer!
Den gleden gjør at jeg vil være sammen med min venn, og unne henne (eller han) alt godt!"


Ta vare på deg selv til vi møtes igjen!!


Denne blir med på maling/mist-utfordringen inne hos Anonyme Scrappere

And a big thanks to Dyan for inspiration and for the great stamps!

10 kommentarer:

Siv Anne sa...

Superflott ArtJournal side Torill.
Det lyser deg av den :)
Ha en strålende dag

Lene sa...

Så herlig side !! Utrolig flott og deilige farger !

Marianne/skorpionen sa...

helt fantastisk side!! Elsker alle fargene og elementene og ikke minst, budskapet ♥

annes paperfun sa...

Wow!!! Så utrolig flott side..elsker fargene du har brukt...de gjør meg gla'!
Takk!!
...og for et flott budskap ♥
Ha en fortsatt fin dag...jeg sitter å stempler med Tim's stempler ♥ og distress markers...me like :o))
KLem til deg..
Anne

Ida / Little sa...

Hohoho, her går det unna! :)Smekkert og lekkert og veldig inspirerende!!

Nå ser det ut til at kommentargreia jeg søyt om er i orden også! ;)

Klems

Pinklady 68 sa...

Utrolig flott!!
Var bare sååå inspirerende på demo med TH og Dyan! Veldig koselig å møte så mange koselige bloggdamer også:-)

Ha en fin og kreativ uke!
Klem Laila.

Toi9 sa...

Herlig side!!
Likte den veldig godt!!
Herlige farger, og jammen meg fine ord også <3

Ha ei fin uke :)
Har nedtelling nå :)
Klem

Linda sa...

ELSKER den! Bare fantastisk, liker fargene, teksten, bildet.... ALT!

Wibeke sa...

For en fantastisk herlig side Torill ♥
Varme flotte farger som gir temaet ditt en vakker glød!

Håper jeg ser deg snart igjen :-)

Klem W.

linn kr/sykepleier sa...

RASENDE KUL OG HÅRREISENDE FRESH!!!!! :O Jeg kjenner at det klør i fingrene når jeg ser AJ sidene dine.

Du kunne ikke tenkt deg å lagt ut noen bilder underveis i prosessen når du lager slike sider? :)