lørdag 10. desember 2011

Paybacktime til oss jentene i ScrappeHuset


I dag er det tid for å presentere resultatene fra vår siste strekk i ScrappeHuset

Da jeg fikk utfordringen "lag noe i monokromatisk" tenkte jeg - "tja, det skal jeg vel klare"  - takk for den Marianne:0)
Men så ble jeg så opphengt i at jeg skulle bruke rødt - som jeg ikke så ofte bruker - og da ble LOen jeg tenkte jeg skulle lage, så UTROLIG rød...
Med hvit bakgrunn ble den jo egentlig veldig grei - MEN ikke godkjent monokromatisk akkurat! Mono betyr jo en - som i en farge...

Her er denne LO-en :

Så da måtte jeg starte på nytt!
Grønn - det er en knall farge!! 
Så ble det altså et kort! 
Men for å henge på en ekstra utfordring, for å pushe meg litt lengre ut på kanten... så bestemte jeg meg for å bruke Heges utfordring om å pynte alle sidene i kortet... så da ble det litt ekstra ukomfortabelt.
Tusen takk for at jeg måtte strekke meg litt lengre!
Dette kunne jeg gjerne ha gjort igjen! 
Slik at jeg ikke setter meg fast i det jeg gjør!!!"
 

Nærbilde...
- og ikke nok med det... jeg har brukt glitter!! (Jeg hater virkelig glitter...) 

 

 



Sponsorbruk:
Maja design- Mønsterark; Smulpaj m/äpplen, Favoriter
Studio Calico - Grønn Bazzill
Hobbygarasjen - Blonde som er farget med Distress Stain - Peeled Paint
Zva Creative - Grønne goser
Korthobby - Kakeserviett farget med Distress Stain - Peeled Paint, og svertet med stempelpute i samme farge ytterst i kantene
Pretty Vintage - Vintagebilde

4 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Først må jeg få si at det var i grunnen ganske vrient å finne på ting til dere, for på meg så virker det som om dere mestrer det meste!
Når det er sagt, så er det jo gøy å finne noe som virkelig utfordrer da :D
Den røde (dog ikke godkjent monokromatisk nei ) var jo bare knallstilig!!! Rødt og hvitt er tøft!
og kortet da, utroliglekker - selv med glitter 'lol'. Flinke Torill!
Ha en super helg!
klem

Beatemor sa...

Så ut som en herlig utfordring det der ja :-) Dette fikk du til! Ha ei flott helg Torill :-)

Elen sa...

Så utrolig tøff den LO'en ble! Stilig at det gikk i rødt. Kortet ble også kjmpefint:-D

Bodil sa...

Kjempefin Lo og et flott kort.
klem :)