torsdag 6. oktober 2011

Jeg er trygg!

Først av alt vil jeg takke alle dere som var på kurs med meg på Casa-treffet i helga som var!
Dette var virkelig hjertevarmende og godt!
Å ha ArtJournal-kurs er noe av det kjekkeste jeg vet! 
Dere gav meg så mye - og tusen tusen takk for all den responsen jeg har fått i ettertid!
Jeg blir helt rørt!!

Det er virkelig en ære å se at jeg har fått anledning til å åpne noen dører for dere, og gitt dere et verktøy i livene deres! Bruk AJ til det DU kjenner er riktig for deg!
Noen ganger er det kanskje bare lek, og få prøve ut noen teknikker og produkter. 
Andre ganger er dette virkelig et verktøy innen terapi! 
Jeg vil ønske dere lykke til, uansett!

Dette er en av de sidene vi brukte som utgangspunkt på kursene! 
Vi skulle lage oss en affirmasjons-side! Og min ser slik ut! Jeg trengte denne før jeg dro til Tønsberg. Forventningene før kurset var store blandt dere - så jeg måtte bare lage denne!

Tusen takk for at jeg fikk lov til å dele!!


4 kommentarer:

Gunn-Elin sa...

En utrolig nydelig og behagelig side du har laget. Og inspirerende.

Du aner ikke hvor magisk det var å få delta på kurset ditt. Litt tøft, men veldig godt for hode :) I dag har storgullet mitt og jeg kosa oss med maling og farger sammen, han ble ferdig med sitt kunstverk. Men jeg vet fortsatt ikke hva det blir med mitt. Håper jeg får mulighet til å lære mer av deg snart igjen.
Tusen takk for at du er du!!

Klem Gunn-Elin

aina sa...

Nå har jeg lest og sett så mye bra om kurset ditt, så jeg håper virkelig jeg får mulighet til å delta på et en gang! Ser så spennende ut!! Spørs om vi ikke må få deg til Molde ;-)
Veldig kjekt å hilse på deg i helga, forresten :-)) God helg :-)

Renee sa...

Og jeg var en av de heldige som har vært på kurs - og jeg er F R E L S T bare - oppe i stuen akkurat NÅ sitter fire troll med hver sin bok - og de rekker jo ikke stå opp før de er i gang *HURRA*

AJ-butikk er på gang - Gode Minner i Tønsberg tar inn det vi måtte ønske oss *hurra til det og*

Torill: DU ER RETT OG SLETT VIDUNDERLIG - takk for at jeg fikk møte deg og bli litt kjent med deg. Gleder meg allerede til neste gang *klemmer*

*marion* sa...

Nydelig , skulle gjerne vert på kurs med deg =)