fredag 13. mai 2011

Minialbum fra SteinkjerScreppa





Endelig er jeg ferdig med minialbumet som jeg lagde på kurset med Ann Cicilie, på SteinkjerScreppa i april.


Jeg viser ikke hele albumet altså, for det ble noen sider...

Det ble et sommeralbum fra ferien i Albena i 2008.


Dette var et arti og kreativt kurs, hvor jeg koste meg skikkelig med å kreere mine egne sider med alt det kule stæsjet Ann Cicilie hadde funnet fram til oss! Ikke så ofte jeg går på kurs selv, så dette var virkelig et kreativt høydepunkt på treffet!




Takk Ann Cicilie for inspirasjonen!!

3 kommentarer:

Bente sa...

Så utrolig kult album:) Det digger jeg:) Skjønner godt at du storkosa deg med å lage det:))) ha en finfin helg:) klem

Maggie sa...

Dette albumet sier virkelig "Sommer og sol", og ser helt herlig ut! Virkelig morsomt med slike minialbum :)

Vibeke sa...

Dette albumet er helt rått!! Utrolig stilig!! Skulle veldig gjerne vært på et slikt kurs ja :):)