søndag 8. mai 2011

The Color Room #57




Det er en ny fargekombinasjon hos TCR! Og jeg bare MÅTTE! Jeg har lagt en juleLO, faktisk - men det er også en hyllest til at vi har fått nytt kjøkken!



Jeg startet vel med skissa, men så tok det litt av igjen - så om skissa ikke er fulgt helt... ja ja!

Fargene er iallefall der;0)



Jeg tror jammen jeg har blitt litt inspirert av disse flotte Hamarjentene Vibeke og Lene jeg, når jeg ser på denne LOen nå i ettertid! Kaffetags og lag på lag ;0)

Takk for flott inspirasjon - snart blir det et møte igjen!!!


Ha en strålende søndag!!

3 kommentarer:

Anette sa...

En nydelig LO! Herlige duse farger og flott pynting!
--klem--

Alhana sa...

Kjempe fin lag på lag LO.
Flott oppsett og lekkert pyntet.

Ann Cicilie sa...

Nydelig par, nydelig kjøkken, nydelig layout :) Så stilig at du har scrappet julelayout! Hvis du har det som meg, så er du som regel mest inspirert til å lage sånt når det ikke er jul :D