torsdag 26. mai 2011

Canvas - CasaMix#3




Da er runde #3 ferdig, og vi er klar for avstemming i runde #4 i CasaMix. Denne veska dekorerte jeg til #3 oppgaven!

Det skulle males på lerret i valgfri størrelse, og dette ble mitt lerret!


Veska er fra Prima, som min kjære Ida har kjøpt til meg;0) Tusen takk, altså. Endelig ble den dekorert også! Kosa meg veldig!!


Her er et detaljbilde av vimplene som er av tekstil-washitape.


detaljbilder av pynten:0)




Ellers har Nikki Sivils-LOen min, fått vist seg fram her.

Veldig gøy altså!!

8 kommentarer:

Bjørgs-skravleri sa...

E D MULIG????? du e jo helt ..ja e har'kje ord!!!
kor utrolig kul den veska ble, det var virklig saker!

du e så inspirerende og dyktig i det du gjør!!

god klem fra ho Bjørg

Hildegunn sa...

Utrolig kul veske! Du er sååå flink!

Ønsker deg ei herlig helg!
Klem

Lambi sa...

Wow så kult! Denne veska blir jo virkelig unik da! Kjempe herlig stæsj du har brukt, fargerikt og sprekt resultat! :) God helg! Klem

Marianne/skorpionen sa...

Nå som jeg har sett den "live" må jeg jo bare si at det en fantastisk flott veske du har dekorert her!! Elsker de små sirklene og alle de morsomme detaljene!
Knallstilig og UNIK!
tusen takk for en herlig helg på Mjøstreffet!
Klemmer
Marianne

Aquarell sa...

Kjempeflott veske, skikkelig kult dekorert! :)

Maggie sa...

Herlig løsning på oppgaven, virkelig kreativt å male på en canvas veske! Og veska ble jo bare så kul.

Så gøy at din LO ble vist fram hos Practical scrappers!

Anonym sa...

SÅ tøff den veska ble! FLinke du altså!!! og kreativ som få!

Monika sa...

WOW! Så kult!! Du er så utrolig kreativ :)

Klem!!