torsdag 27. januar 2011

Herre e romme mett, det...

Overskrifta må sies på ÆKT trøndersk:0)

For dette er altså rommet mitt! Med det kreative rotet. Tenkte først jeg skulle rydde før jeg tok bildet, men så tenkte jeg at dere heller får se hvordan det ser ut når jeg har noe på gang, eller er akkurat ferdig med noe.



Vi i ScrappeHuset har åpnet et nytt rom i Huset vårt; "ROTEROMMET".

(Dette må ikke forveksles med et annet roterom som finnes i denne nettstedsverden..)

I vårt Roterom er det utrolig masse rart. Ingen vet hva som kommer ut av det - men mye rart er det! Det kan jeg love!

Det første som datt ut, var altså å få scrappeplassen på plass.

Da vil vi veldig gjerne se hvordan din scrappeplass ser ut.

På min øverste hylle oppbevarer jeg litt kursting, juleark som ikke får komme ned før rundt november:0), og annet greier som jeg ikke bruker så ofte.

Ellers har jeg det jeg trenger rundt meg. Jeg har ikke tatt med arkoppbevaringsstativet mitt... et helt vanlig arkivstativ fra IKEA med hengemapper for hver farge/mønsterfarge. Ettersom jeg er arkoman, så er det en del ark der...

Få se din plass da!

Link den i innlegget i ScrappeHuset, så får vi alle se!

5 kommentarer:

Bjørgs-skravleri sa...

førr ett rom!! du e heldig som har det altså!!
skal ikke klage jeg på rom,men d e gjesterom / strykerom/ syrom/ (mannens frimerkerom) så d blir i litt kasser med hobbyting!!!

ha en deilig kveld søta!

klem Bjørg

Hildegunn sa...

Du har et veldig flott rom! Jeg blir inspirert til ommøblering (rydding) når jeg ser hvordan du har det. (har jo sett det "live" også da ;) ) En virkelig flott post på Scrappehus-programmet!

Ønsker deg ei flott helg!
Klem

Aina sa...

Så godt at det ikke bare jeg som har betegnelsen "roterom" på hobbyrommet :) Men det er deilig å ha et eget roterom. Der er det ingen andre som får lov å prøve å rydde en gang. Det er jo da det blir rot :D


Flott rom! :)

GryA sa...

D va romme sett ja! :) Mett sett rom e ganske bittelite, men d e mett, så æ kain rot så my æ vil æ å!

Maggie sa...

For et herlig rom du har! Fint at du ikke ryddet det helt for oss, for det er mye artigere å se hvordan det ser ut når det er i bruk.