lørdag 1. januar 2011

HAPPY (new year)!!!!



Vi i ScrappeHuset er i gang på årets 1. dag!!
1. januar = Ny Utfordring!!!

Årets første utfordring blir "ScrappStilen"!! :)
Denne gangen skal vi utfordre oss selv til å scrappe Monokromatisk.

"Mono betyr en, så det er altså en farge vi kreerer med, men i mange ulike varianter."

Hvis du titter innom ScrappeHuset - noe du bør gjøre for å se hva de andre jentene har laget - så finner du noen artikler vi har hatt før om MONOKROMATISK scrappestil!!
I tillegg skal det være med: Maling, (Glimmer)Mist og metall.
Jeg har scrappet i SVART - selv om mange mener at svart ikke er en farge...
uansett så ble iallefall LOen monokromatisk!


Bildene er fra ett koselig møte med Ida!! i 2010! Gleder meg masse til i februar Ida!! (og april...)


Sponsorbruk:

Hot of the Press - klistremerker; hjul og tekst
Scrapbook Engro - tag; fotoapparat og tekst
Inkido - blonde og halvperle
KortHobby - metall
Unik Hobby - filmstrimle
American Craft - button og bakgrunnsark
Studio2Mers - vinger
Gluedots

8 kommentarer:

-Aina- sa...

Er glad jeg kom over bloggen din.fir her var et masse lekkert og masse inspirasjon å hente♥

Utrolig nydelig LO du har laget♥Er ikke ofte man ser en svart LO men dette var bare lekkert♥

Lula sa...

Denne var helt FANTASTSIK! Jeg ble helt bergtatt her jeg.....du inspirerer masse:))

Godt nyttår

Klem Lula

Toi9 sa...

En helt herlig og stilig LO!!

Godt Nyttår :)
Klem Toini

Karialov sa...

Så utrolig flott LO. :D
Utrolig stilig med svart LO.

Ønsker deg eit riktig flott og kreativt nytt år. :D

klem

Pinklady 68 sa...

Kjempe stilig LO!!!
Godt nytt år!! Klem Laila.

Sonja sa...

Veldig flott LO, kult at du klarer å lage en "glad" side med svart som hovedfarge :-) Likte spesielt remsene med bilder, syns det ble veldig stilig!

Synnøve sa...

ahhh denne ble bare så rålekker Toril !!!! Forelsket meg dypt og inderlig og planen ligger allerede klar til mandag kveld med verdens beste scrappevenninne... ta taaa da skal det scrappes steampunk hihi Takk for herlig inspirasjon

Ida / Little sa...

Denne trengte jeg Torill!!! <3 Du er verdens søteste og bestevenn!!

Mega glad i deg! Klem Ida