mandag 8. november 2010

A Merry Christmas


Det er min uke igjen inne hos Ljuva Änglar - hvor jeg skal lage noe til inspirasjon i bloggen.

Jeg holder meg fortsatt i julekortenes verden, og denne gang med et koselig hestemotiv!
Bildet er fra BoBunny, og er på et mønsterark med ulike lekre vintagemotiv!


Her ser dere kortet fra siden, og under et nærbilde av de vakre hestene!!
Dette kortet er perfekt for en hesteelsker!!



Som alltid finner dere alt jeg har brukt i
Webshoppen til Ljuva Änglar

9 kommentarer:

Silje sa...

Dette var virkelig vakkert! Spesielt fargene du har brukt falt jeg helt for! Nydelig vintage!

Klem!

Silje sa...

Nydelig kort, Torill! Og nydelig grønnfarge!!

Hildegunn sa...

Flotters kort, herlig med litt hestemotiv også!

Ha en fin kveld!
Klem

Bente sa...

Hei på deg:) Joda, selvsagt husker jeg at du er med i candyen min:) Tusen takk for at du er med:)))

Du lager SÅ mye fint:) blir så glad og inspirert når jeg titter innom bloggen din:) Ønsker deg en riktig fin uke:) Klem fra Bente

Anne sa...

For et kjempeflott kort, nydelige farger og herlige små detaljer. :)

Aquarell sa...

Nydelig kort... :)

Helene sa...

Dette var kjempefint! Liker grønnfargen du har brukt.

Iselind sa...

wow- Torill- så utrolig lekkert!

Scrappegal sa...

WOW, har du sett noe så nyyyydelig!!!! Så elegant og vakkert!!!! :)
Også alle de flotte blomsterdetaljene du har brukt! Nydelig!!! :)