tirsdag 23. november 2010

Magi

Dette julekortet har jeg laget av noen rester jeg hadde liggende på pulten etter en av de tidligere LOene mine. Jeg er så glad i ordet MAGI! Det er utrolig hva litt magi kan gjøre:0)

Og disse ordene på kortet er så sanne:0)
Jeg tror stempelet er fra KortogGodt, men er ikke helt sikker.
Jeg har bare trykket opp noen eksempler på et stempeltreff.


Jeg blir med på utfordringen til Anonyme Scrappere med dette kortet. Fristen går ut i dag - så bedre sent enn aldri:0)

Ha en fin tirsdag, med mye MAGI!!






10 kommentarer:

Silje sa...

Dette syntes jeg var helt nydelig! :D
Nydelige farger og nydelig tekst!

Ha en fin dag!

Toi9 sa...

Magi er bare herlig, og det var dette kortet også!!

Ha en fin dag :)
Klem Toini

Hildegunn sa...

For et flott kort du har laget med rester! Kjekt å bruke opp noen av de også!
Herlig tekst, og supert med blomster samlet i et hjørne!

Ønsker deg en finfin dag!
Klem

Alhana sa...

For et nydelig kort med herlig tekst :-) Fine farger og blomsterpynt.

❤ Kaia sa...

Nydelig kort.
Nydelig tekst og herlige farger.
Klem fra Kaia

Caroline sa...

Stilig kort :) alt hva man kan trylle frem av resteting :D

Aquarell sa...

Nydelig kort, det magi-stemplet var bare herlig. :)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er det smukt i nogle skønne farver

Marianne/skorpionen sa...

Så lekkert og stilfullt!! Og ja, magi er et magisk ord!

Ha en magisk natt :)

Camilla sa...

Herlig kort!
Nydelige farger, så flott tekststempel!
Takk for at du deltar hos AS!
:D