tirsdag 26. oktober 2010

Favorittfarge


Hos Andrine og Marens landhandleri strømmer det stadig vekk på med flere lekre dekortaperuller! Har du ennå ikke prøvd disse, så ta deg en tur innom og bestill noen! Lekre juletape har også kommet!

Jeg skal lage noe av disse også etterhvert:0)
Vi i DT har fått i oppdrag å lage noe, hvor stikkordet var "Favorittfarge". For meg var det helt naturlig å lage en ArtJournal om dette. Jeg har nok mer enn en favorittfarge... spør dere guttene mine sier de hvit, for det trives jeg veldig godt med her hjemme. Mannen min vil nok si blå - for da blir mine øyne så vakre...
(he he...)
Jeg har selv forskjellige favorittfarger - og her på denne siden har jeg skrevet litt hvorfor.

Dekortapen er representert litt her og der:0) Den er hvit med grønne streker.

Hva er din favorittfarge???

6 kommentarer:

Ann Cicilie sa...

Stiiilig artjournalside! Du er så kreativ altså!

Toi9 sa...

Så herlig!!!
Likte så godt denne ARTjournal siden din !=D

Ha en fin dag :)
Klem

GryA sa...

Herlig side! Det frister å prøve seg når man ser dette...

Anne sa...

Woow, dette er jo et skikkelig kunstverk!
Nydelige teksturer og farger. :)

Klem.

Vibeke sa...

Helt RÅ!!!Denne er bare sååå kul!!! Skulle gjerne vært på et kurs i AJ med deg!!! :)

pia iris sa...

et herlig overflod av masse lekkert her. digger den lekne stilen. takk for at du ville bli min følger. ha en flott kveld. klem pia