mandag 2. august 2010

Bruktdag hos Screppa!

Lørdag 14.august - på selveste Martnas lørdagen - blir det BRUKTDAG hos Screppa! Screppa holder hus i Kirkegata 8 i Steinkjer. (Rett over for café Madam Brix.)


Jeg holder åpent fra kl.11.00 - 14.00. Da kan DU komme og selge/bytte scrappesaker du har for mye av, eller titte innom for å se!!! Ta med deg det du vil, og så sitter vi der det er plass.

Det er åpent for alle - og du kan komme når du vil. Døra er åpen!!

Ta gjerne med deg;
* det du vil selge/bytte
* vekslepenger kan være lurt
* en venn :0) (spre det glade budskap!!)

Veldig fint om du kan gi meg et lite hint om du har noe å selge.(enten i innlegget her, sms 45452068, mail; screppa@gmail.com eller direkte)

Hvis du skal innom for å kjøpe eller se, trenger du ikke å "melde" deg på:0)

Hadde det ikke vært kjekt å fått ryddet litt opp i sakene?
Nå har du en gylden anledning:0)

Velkommen til Bruktdag lørdag 14.august kl.11-14!!!

4 kommentarer:

Toi9 sa...

Jeg kommer !!!
Rydder for harde livet i sakene mine nå ;)

Blir koselig å treffes, og håper mange stikker innom for en kikk :)

Klem

Toi9 sa...

Har laget et innlegg i sidebaren min om Bruktdagen, og linket til innlegget på siden til "Ting som skjer hos Screppa"

❤ Kaia sa...

Kjempeflott idè.
Har vært inne på tanken her hjemme også, men det er så lite "treff" for tiden, så jeg får vente til det tar seg opp litt.
Klem fra Kaia

Alhana sa...

Det var kjekt å se innom deg/dere i dag :-D
Flott tiltak.