tirsdag 13. juli 2010

Kjære Ida!!!

Gratulerer med dagen din i dag!!!
Tenkte du skulle få en LO på dagen din! Du er ei utrolig hærlig jente, og jeg setter virkelig pris på deg!! Du har sånn utstråling og en sånn glød, at det er virkelig hærlig å være sammen med deg! Synd at det er så langt imellom oss.. men jeg kjenner energien din uansett:0) Takk for at du er den du er!!

Håper du får en strålende dag! Gla ti dæ, sjø!!



Ta en titt innom Idas blogg dere også! Hun lager så masse flott!!!
Og har den søteste bobla som finnes!!

This LO is made after this weeks sketch at Sketchy Thursday.

7 kommentarer:

Iselind sa...

Så flott Torill- tenkk å få en slik en i bursdagsgave da- jeg hadde blitt kjempeglad. Flott med egenproduserte blomstre.

Ha en fin dag.

Iselind

Ida / Little sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ du er så skjønn! Idag tidlig tenkte jeg faktisk på deg også, så energien flyr nok over fjellene :) Tusen takk snuppa mi, er det noe rart jeg digger deg ;)

Puss&Kram "gamla" ;) Kniiiis.

Anette sa...

Herlig LO! Nyyyydelig farger og stilig bilde ;)

lisa sa...

Great page, love your embellishment clusters : )

Julie Tucker-Wolek sa...

GORGEOUS!!!!! LOVEEEEEEE the flowers and lace!! Thanks soooooooooooooo much for playing along with Sketchy Thursdays! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

Bente sa...

Nydelig LO du har laget:)Så nydelig gave å få:)Veldig spennende å se i bloggen hennes:)Digga den. Klem

Siv Anne sa...

Ååå så koselig Torill <3
Kjempeflott side til Ida