onsdag 16. juni 2010

Ny epoke

Denne måneden er det ordet BARNDOM som skal scrappes inne i "Huset", så på denne utfordringen finnes det ingen begrensninger, men bare muligheter....................barndom er alt fra latter og lek, til sinne og umulighet. LYKKE TIL ALLE SAMMEN, vi gleder oss til å se hva dere tryller frem.
Vi er fortsatt sponset av Sassafras og GlueDots
Her er min LO denne gangen. Jeg ble litt opphengt i å bruke hele arket, ble liksom ikke helt fornøyd...men men sånn er det da ofte :0)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Syns den ble flott jeg! Et herlig ark det der! Jeg får jo ny 1.skoledagsgutt til høsten, det gleder vi oss til. Spesielle dager det for både liten og stor ☺

Lambi sa...

Stilige ark og flotte bilder fra 1.skoledag! En tøff LO! :) Ha en fin dag! Klem

Monika sa...

Frisk og fargerik lo!! Likte den godt jeg!!

Ha en flott dag :)

Pinklady 68 sa...

Koselige bilder fra 1.skoledag:-)
Herlige ark og farger...perfekt til!

Ha en fin sommerdag! Klem Laila.