søndag 25. april 2010

Scraphouse Romanza - fågelsong


Jeg er virkelig i kortmodus for tiden!
Kanskje er det fordi det er det eneste jeg rekker om dagen:0)
Jeg hadde et veldig koselig stempeltreff forrige torsdag, og da stemplet jeg opp denne søte jenta fra Magnolias siste kolleksjon. (Disse tar Ljuva Änglar bestilling på nå).
Arkene har jeg fått fra Eva - og de er de skjønneste jeg har sett på lenge. De er fra et svensk firma som heter Scraphouse, og arkene heter Romanza. Det jeg har brukt her heter "Fågelsong"

Ellers her jeg brukt blomster (tusjet de gule med ProMarker)og gratulererstempel fra Inkido. De blå blomstene og de små rosene er fra Magnolia - det samme er stempelet bak jenta. Ellers er det litt leftovers fra tidligere pakker fra Ljuva Änglar. Servietten jeg har brukt bak panelet er fra Korthobby.

11 kommentarer:

Angella sa...

Hei Torill
Lenge siden jeg har vært innom deg, tiden strekker ikke helt til om dagen, selv om jeg har lyst til å rekke gjennom alle bloggvennene mine, ser jeg at det er nærmest helt umulig....

Flott å se at du lager kort også:) Nydelig dette var og disse nye magnoliastemplene må man jo bare ønske seg:)

klem fra Angella

Pinklady 68 sa...

Utrolig nyyydelig kort, Torill!
Lekre mønster ark og så søt Magnolia du har fargelagt til:-)

Ha en fin og kreativ søndag! Klem Laila.

Unknown sa...

Fantastisk nydelig kort du har laget!

Ida / Little sa...

Wow, for et nydelig kort. Det gule gjorde seg virkelig som en kontrast til papiret! Flott inspirasjon til fabrikk jobbingen min nå! ;)

Klems Ida

❤ Kaia sa...

Kjempeflott kort.
Herlig magnoliamotiv, og kjempeflott oppsett. Nydelig serviett bak panelet, og herlige papirer....
Klem fra Kaia

UlrikaT sa...

Såå nydeligt kort! Helt enkelt perfekt!

Unknown sa...

NYYYYDELIG!!!
klems

Aina sa...

Aldeles nyyydelig!!! :)

Randi Th. sa...

Kjempeflott kort Torill!!! Så utrolig flott du har pyntet det med alle blomstene.

Ha en fin kveld!

-klem-

Lene Aase sa...

WOW, så utrolig lekkert dette var, nydelig fargelagt og mange flotte detaljer:)
Klem fra Lene:)

Anonym sa...

Lekkert, flott med det gule! ☺