mandag 1. mars 2010

Liftering

Nei, jeg lesper ikke - selv om jeg akkurat har blitt spurt om å være forlover til min største niese!!! (hopper opp og ned av glede).

Nei - LIFTERING er noe kjekt vi har inne på Scrappehuset denne måneden! Alle vi inne i huset har liftet hverandre. og nå er det deres tur! Finn noe fra oss og lift ivei!

Jeg var så heldig å skulle lifte Hilde. Jeg hadde mange favoritter før jeg landet på den jeg brukte til slutt!. Jeg digger oppsettet, og det passet så bra til Prima-arket jeg ville bruke! Takk Hilde for flott scrappeinspirasjon!!! Sommerfuglene er fra Korthobby!



Dette er Hilde sin LO



Nå er det din tur!!

11 kommentarer:

Maren sa...

Gratulerer med forloveroppgave, det er jammen litt av en ære!!

Nydelig layout du har laget - som alltid!!
Ha en fin dag!
Klem fra Maren :]

Toi9 sa...

Koselig å bli spurt som forlover, og gratulerer med det :)
Det var så fint arket du har brukt. Og sommerfuglene var kjempefine.
Lekker LO !!!!
Ha en fin mandagskveld ;)
Klem Toini

Hildegunn sa...

Så koselig at du skal være forlover, det er litt av en oppgave som du helt sikkert takler kjempebra :)

Herlige farger du har brukt på LOen din, flott oppsett også!
Tekststripene dine er så flotte. Kan hende jeg "låner" de en dag ;)

Ønsker deg en fin kveld!
Klem

Bente sa...

Hei på deg:)
Tusen takk for hilsen i bloggen min:)
Å bli spurt om å være forlover er en stor ære, spesielt også fordi det er din niese:)
LO`en din er utrolig flott - liker den veldig godt:) (som jeg gjør med alt du lager:)
Har vært å masa på PG Linda om at hun snart må få deg tilbake som kursholder. Lover jeg skal komme på alle kursene dine:)))

Håper å se deg snart igjen.
Go klem fra Bente

GryA sa...

Herlig enkel, men med mange små perfekte detaljer. Jeg kommer nok til å lifte en eller flere av dere...

Bente sa...

Det var flotte oppgaver dere hadde, kanskje jeg skal gi meg i gang med en??? Har aldri gjort det før:)

Klem*

Bente sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Bente sa...

Thihi... for andre gang i kveld klarte jeg å publisere innlegget mitt 2 ganger. Tror jeg er klar for senga:P

Linda Brun sa...

Gratulerer med forloveroppgaven.

Kjempeinspirerende Layout. Ønsker deg en kjempeflott dag!

Pinklady 68 sa...

Nydelig LO!
Så koselig å bli spurt om å være forlover...en ære det!!
Ha en fin tirsdag!
Klem:-)

Anonym sa...

Herlig LO du har lagd!! Morsom oppgave syns jeg, skal forsøke meg på den altså!
Kikker nok litt i krokene og krikene dine her først jeg, og ser om jeg klarer å bestemme meg for bare EN favoritt ☺☺☺