lørdag 6. februar 2010

Ingen vet hvor haren hopper!!

Vi har nytt "Scrappelys" på "Scrappehuset". Og i februar ble det Gunn-Elin.
Hun har en arti og leken stil, og mestrer de fleste utfordringer:0) Hun lager de nydeligste brudebuketter, og digger blomster på LOene sine også! Vi i "huset" har liftet henne, vi. Og min lift ble slik:



For å se mere av "lyset" - hopp inn til "Scrappehuset"! Legg gjerne igjen en kommentar til Gunn-Elin også!!

- og hurra jeg vant med minialbumet mitt!!! SÅ arti!! Første gang jeg lager minialbum!!!

7 kommentarer:

Maren sa...

For et herlig bilde!! Fantastisk bra :D

Pinklady 68 sa...

Artig bilde og LO:-)
Gratulerer som vinner med det fine sommeralbumet 2009!
Virkelig fortjent:-)

Monika sa...

Så herlig lo, morsomt bilde :)
Gratulerer så masse med seieren!!

mettepip sa...

Dette var en kjempeflott LO. Likte godt de herlige fargene som kontrast til den hvite bakgrunnen. Utrolig morsomt bilde og tekst ogå;)
Gratulerer som vinner med det lekre minialbumet ditt!
klem fra
Mette

Gunn-Elin sa...

Tusen takk for at du valgte meg som månedens scrappelys. Jeg er så glad så glad. Det er så morsomt å få så positive tilbakemeldinger fra deg og de andre scrappejentene som jeg synes er sååååå flinke. Og for en utrolig herlig lift :D Jeg superdigger den.

Og gratulerer så mye med seiern. så fortjent!

Klemmer fra meg :)

UlrikaT sa...

Vilken perfekt overskrift till bildet! Herlig og leken LO!

Gratulerer til vinsten med det herlige minialbumet!
Klem/Ulrika

Anonym sa...

Ligger en award til deg i bloggen min ☺

Ha en fin søndag!