mandag 2. november 2009

Snøengel og Papirdesign

Da har vi kommet til november allerede, og julemusikk, julebrus, julemenner og julemarsipanen er kommet for å bli en stund i butikkene. Ikke minst alle de flotte inspirerende julebladene med all slags koselige saker man kan lage til venner, hus og hjem. Vi er ikke dårligere inne i Scrappehuset heller! Vi vil vie november til juleinspirasjon!

Månedens produsent er denne gangen selveste Papirdesign.

Ta en titt innom da vel, og bli med på liften!!



For å komme i skikkelig julestemning har jeg valgt en vinterLO til dere.



Dere skal lifte denne LOen.

Jeg har liftet meg selv, og slik ble den nye siden:

5 kommentarer:

Marianne-db sa...

Rålekker LO!!

Marie Wisén sa...

Superfint!!!!

/Marie

Aquarell sa...

Kjempeflotte LOer! Likte spesielt godt noel-LOen... :D

Siv Anne sa...

Så flott den ble og her var tittelen også på plass. Den engelen var bare så søt.
Herlig lift av deg selv. :)

Jeg synes gutten din ligner på Julie sin gutt på dette bildet

Siv Anne sa...

Nei, nå tror jeg det gikk litt i surr for meg. Det var ikke denne du holdt på med. Det var jo ski layouten. Men, like fult en super Lo