torsdag 3. september 2009

Skisseutfordring og STM

Da har vi en skisseutfordring inne på bloggen til ljuva änglar
Dette er min aller første skisse!!! hi hi:0)
Håper dere finner inspirasjon til å være med på denne utfordringen! Lag hva du vil ut fra denne skissa, og legg inn spor etter deg inne i Ljuvliga Änglars blog!

Du har fram til 8.september kl.24.00. Hiv deg med da vel!!

Her er skissa:




Tusen tusen takk for utrolig koselige kommentarer! Er så glade i de!

This is my first sketch. And it's for a challenge on ljuva änglar. I hope you find both the sketch and my LO inspirational, and that you will join us!

13 kommentarer:

Lambi sa...

Rå lekker LO! :) Ser virkelig ut som Idyll dette bildet ja! Herlige farger du har brukt og jeg liker så godt at du bruker masse blomster! Suuuper LO og flott skisse!!! :) Ha en flott dag! Klem

❤ Kaia sa...

Nydelig LO du har laget. Utrolig flott blomsterarrangement..
Skissa var kjempebra. Kanskje scrappelysten melder seg igjen.....
Klem fra Kaia

Iselind sa...

Virkelig lekker denne Torill! Nydelig pyntet.
Nå har jeg meldt meg på vintage kurset du skal holde i Mosjøen. Gleder meg:)

Ha en fin kveld...

Iselind

Ida / Little sa...

Ahh lekkert, jeg elsker sånn "klynge" med blomster i hjørnet!! :) Herlig bilde også!! :)

Klem Ida

Unknown sa...

Herlig Torill!!
Denne skissen skal jeg prøve meg på!

Vibeke sa...

Utrolig flott Lo Torill:) Du er så flink:)
Men som nevnt: Vi i STM vil gjerne at bidragene blir laget spesielt for våre utfordringer:)

Håper du rekker et nytt bidrag:)

Ønsker deg en super helg :)

Wenche sa...

Så flink du e Torill:)

Trine sa...

utrolig lekker Lo! likte veldig godt skissen din alså!

Hildegunn sa...

For en flott skisse og en nydelig LO du har laget! Herlige blomsterdetaljer i hjørnet!

Jeg håper at det går bra å lage et kort også ;)

Siv Anne sa...

Dette var virkelig en idyllisk LO i superflotte farger. Kjempelekkert. Så spennende ut den skissa de. Gleder meg til Vintage kurset ;)

Anonym sa...

Nyyydelig!!!!;D skissa var knall fin!!:D ha en fortsatt super helg!
klem ida:o)!

Randi Th. sa...

Denne er jo bare helt nyyyydelig!!!

enitsirk sa...

Herlig skisse Torill! Gratulerer så mye! Du e`flenk!!! Scrappelysten kom plutselig tilbake:-) Hiv og hoi! Klem klem