tirsdag 9. juni 2009

Når enden er god...

- og da snakker vi ikke om "enden" som i rumpa...
Men jeg tror at alt går bra til sist. Man må vel bare ta noen runder først, hvis ting er litt vanskelig. Jeg har laget en AJ-side her jeg.
Jeg var på et lite jentetreff hvor vi kosa oss med gesso og maling. Skikkelig klin og klæsj! Og utrolig arti! Jeg fikk laget 3 bakgrunner faktisk, og de kommer vel her etterhvert - men denne røde ble til en AJ-side. (kanskje flere faktisk)



"Ikke så galt at det er godt for noe!!!"

9 kommentarer:

Marianne-db sa...

Så stilig!

annes paperfun sa...

Ååå så stilig!!!
Og herlig med masse rødt!!!
Ha en superdupergod dag
klem Anne

Jeanette Jess1 sa...

Tøft!!!

Hæli med my rødt ;o)

Monika sa...

Knallherlig!!

Må se til å finne meg en bok jeg også :)

Unknown sa...

Hei Toril!
Du er så utrolig produktiv... :O)
Skulle ønske noe av din scrappeiver og kreativitet hadde smittet over på meg... ;O)
For det har vært labert i det siste..., men nå har jeg mange flotte bilder fra mallorca, og har samtidig meldt meg på treff på hamar på lørdag, så jeg håper å finne tilbake til gamle takter... :O)

Takk for de alltid positive meldingene på bloggen min.

Ha en fin dag!

UlrikaT sa...

Helt underbare farger!!

Aud Kirsten sa...

Dette var stilig!!!

Takk for at du blir med på candyen.

Lykke til!!!:)

Trine Blix sa...

Takk for besøk i den desverre litt ignorerte bloggen min - det var hyggelig!
Jeg ahr vært så travelt opptatt med skole og eksamener at scrappinga har blitt helt i skyggen, men jeg kommer plutselig tilbake!
Jegblir bare glad for at du linker til bloggen min, så det må du gjerne gjøre!
Du har en flott blogg du også - her var det litt av hvert å bli inspirert av, jeg er en idètyv uten like;)

Vibeke sa...

Så kul denne ble!! Utrolig tøff!!:)