onsdag 15. april 2009

Dream {big dreams}

Vi har en seksåring i huset!
Han hadde bursdag i går, og fikk stor sykkel og fotballsko! Livet er jammen deilig! Stort smil og gode klemmer var gaven vi fikk tilbake! (og han er ikke spesielt raus med klemmene sånn utover morgen og kveldstrøttheten.)
Han ha en drøm om å bli fotballproff på Liverpool... Og den drømmen skal han få ha - kanskje en dag...
Her er iallefall en LO om dette. Den er etter en skisse på Scrapping i hjertet-cupen på Scraphaugen.


This is of my six years old kid, whos dream is to become a fotballproo in Liverpool!
I want him to have that dream, cause maybe one day...

15 kommentarer:

Monika sa...

Kjempeherlig!! Så friske farger, skikkelig sommerlig!

Får for hans del håpe at drømmen blir virkelig :)

Gro sa...

Så flott.
Det er godt å ha noe å drømme om.
Her drømmes det om ManU og Arsenal.

Hildegunn sa...

Herlig LO!
Vi har også en gutt som blir 6 dette året. Han drømmer også om å bli fotballproff på Liverpool eller Chelsea. Morsomt med store visjoner ;) Og jeg regner med det drypper litt på mamma og pappa også om drømmen blir sann ;)

Alt klart til helga?

Klem

Hildegunn sa...

Hei igjen!
Supert at det meste begynner å bli klart!
Jeg har kjempelyst til å være med på treff også, men jeg har ikke anledning, dessverre.

Håper at dette blir en suksess så du vil arrangere flere ganger :D

UlrikaT sa...

Så flott att scrappa om drømmen till sønnen din! Kjempefin LO og flott pyntad!:)

Unknown sa...

Grtaulerer med bursdag på etterskudd... O)

Nydelig layout..., fantastisk flott bilde..., og det er klart man skal ha store drømmer... :O)

ha en fortsatt fin dag!

Maren sa...

Man vet aldri hvor man ender opp i livet, NOEN skal jo spille på Liverpool - hvorfor ikke han? ;)

Herlig layout, så flotte farger! :D

Ha en fin kveld!

Lise Mariann sa...

Kjempefin LO. Herlige farger.

Og takk for fine kommentarer i bloggen min. Det setter jeg stor pris på. Du spurte om jeg ikke skal melde meg på treff på Steinkjer til helga, men det har jeg allerede gjort for en stund siden. :) Gleder meg skikkelig mye og er veldig spent på både kurs og treff!

Vi sees der! :)

oheidia sa...

Så hærlig LO i glade farger og det smilet er veldig hærlig!

Så godt at han ble fornøyd med gaven og klart han kan bli fotballproff - godt det er en stund til :=)

Hanne sa...

Grattis med seksåring, Torill! Flott LO du har laget i anledningen, likte fargene og oppsettet på denne her...

Og hvilke gutter drømmer vel ikke om å bli fotballproff ;) men det skal de nå bare få gjøre mens de er små, ja...

Du har vel full nedtelling nå, ønsker deg veldig masse lykke til med arrangementet!
Klemmer fra kroken :)

pia iris sa...

en nydelig LO i flotte farger.
flott pynting og et herlig bilde.

Anonym sa...

Nydelig skjønne farger!! :)

Også må jeg si takk for koselige kommentarer i bloggen min! Setter umåtelig pris på det!!!! :D

Siv Anne sa...

Den var bare kjempeflott som alt du lager. Ses snart

Vibeke sa...

Herlig med drømmer!!! En flott Lo av en blid gutt:)

Tone sa...

Lekker denne var! Friske og flotte farger. Oppsettet var også nydelig :)