lørdag 13. desember 2008

Kreativ Hobby #20

Jeg holdt nesten på å glemme at jeg måtte lage et bidrag til i Kreativ Hobby sin utfordring. Hadde virkelig gjort seg at jeg hadde bare laget 19 og ikke 20... Men her er iallefall mitt siste bidrag. En til-og-fra-lapp som jeg lagde til kurset jeg hadde i dag på Screppa.
Jeg har brukt bølgepapp, og et stempel fra Inkido, brads og en stjerne fra Biltema(Takk Kari)og tekststempel fra Kreativ Hobby. Alt er godt sprayet med Glimmer Mist - pearl.



This is my last one for Kreativ Hobby challenge. a gift-tag for christmas.

8 kommentarer:

Siv Anne sa...

Så fin denne var.
Fikk lyst å prøve meg på noen sånne. Annerledes var den.

May-Britt sa...

Ååååå denne var fin,tror jeg låner denne ideen av deg;-)

Angella sa...

Så flott, og så enkelt... Er jo lett å masseproduseres. Jeg låner den ideen:)

Jeg stresser også med å lage ferdig 20 kort, bare to igjen!!


klem
angella

Inas lune hjørne. sa...

det var en knall ide for en julelapp. Rett og slett stilig var den. :o)

Nå skal jeg lage mine tre siste kort til utfordringen, så skal jeg bake.

Unknown sa...

Så utrolig flott "til-og-fra lapp"..., og takk for tipset. Jeg skal nemlig på juleverksted i dag og der skal jeg bl. annet lage sånne lapper... Tror nok det blir noen stjerne lapper hos meg også...

Takk for de hyggelige kommentarene på bloggen min! :O)

Ønsker deg en fortsatt koselig søndag!

xoxo
synnøve

Vibeke sa...

Stilig!!! Denne likte jeg!!:)

Anonym sa...

Amazing!!! Love that star bag my friend, I don;t know how you come up with so many wonderful ideas! Hope you are ready for Christmas?
Hugs
Carole x

Salte sa...

Skikkelig kul julelapp!! Ønsker deg fine førjulsdager.