fredag 21. november 2008

outside my window and Friday Sketchers #29

Isn't it great!!!!
It's Friday - the best day of the week!!! And when we looked outside this morning, it looked like this!!! Soo beautiful!!


I just love Fridays! And I made this card for Friday Sketchers #29 too.
great sketch fom Beatrix this week. Thanks!
I have used some images from Magnolia. And those I got from my friend Carole!!! She is soo nice to me! Thanks Carole!
And here is my card this week!

Have a nice weekend everyone!!

20 kommentarer:

Unknown sa...

oh torill, your card is so great and fabulous as always your works. it looks so pretty. the coloration and the colourcombination is fantastic.
thank you for your participation to my sketch on friday sketchers.
hugs, bea

Nyten sa...

kjempesøtt kort, Torill
Utrulig effektiv du er!!
Ha ei god helg:-)

Klem Linda

Inas lune hjørne. sa...

Har dere virkelig så mye snø? Utrolig! Nydelig kort du hadde laget.

Håper du får en flott helg!

annes paperfun sa...

Så nydelig kort :o) Og herlig med blåfargen.
Og alle den snøen da!!! Heldige dere er...her er det frost i dag men ingen snø nei :o(
Ønkser deg en flott helg.
klem Anne

Vibeke sa...

Så mye snø!!! Jeg har lst på litt snø jeg også nå!!:)

Lekkert kort du har lagd!!:)

Dawn Wheeler sa...

Stunning card so gorgeous and beautifull ,Dawnxx

Anonym sa...

Oh my goodness Torill..I can't believe all that snow.....how beautiful...oh I wish I was there! Your card is fabulous...the colours you have used are perfect. I see you have been busy scrapping, you have made some awesome pages...I especially like your 'true love' page...how romantic :-)
I'm going to have another look at your photo of the snow...it was such a shock to see that you have that much already!
Thanks for joining us again at FS.
Take care and have a great weekend my friend.
Hugs
Carole :-)

Anne sa...

Beautiful winter photo and beautiful winter card too :) I liked looking through your blog

Store og små sa...

Så herlig kort, Torill!

Og du, jeg synes nettopp vi skrev til hverandre hvor deilig det er med fredag og nå er vi jammen her igjen. For ja, det er den beste dagen i uka. Vi har også fått masse snø, så Jørgen vil finne frem skiene i morgen formiddag. Det må han vel få lov til.

God helg til deg og dine.

Joey sa...

Hi, your card is gorgeous, and a pretty snowy scene.x

Crafting Queen sa...

Beautiful card! What a wonderful outlook!

Anonym sa...

Fa-bu-lous!!
Love it all :)

Marlene x

oheidia sa...

Hei vennen! Jeg vil så gjerne sende deg noen ugler (sammen med julekort vet du)! Hvis jeg bare vet hvor jeg skal sende dem og i hvilkne farger (og hvor mange du vil ha)så skal jeg sende dem neste uke. Send meg en sms på mobil 41251811 slik med adresse så ordner vi det. Jeg skal ikke ha noe for det vet du, snuppa! Stor klem fra meg!

Ps: flott kort og virkelig et julekortbilde!

Siv Anne sa...

Du har fått skikkelig med julesnø, får håpe du får beholde den til det blir jul.

Likte kortet veldig godt

Dawn sa...

Beautiful card and colouring is so lovely and wow what a gorgeous scene from your window - it looks like a postcard.

Hanne sa...

Ja du store allverden, for et snøfall! Og i natt skal det visst komme enda mer! Jaja, sånn er det å bo nært skistadion, men vakkert er det!

Og vakkert er jammen kortet ditt også, dette likte jeg virkelig godt! Så flotte farger!

Håper du får ei fin helg, jeg skal la kort og papir seile sin egen sjø og se om det hjelper på motivasjons-stoppen :/

Klem fra nerri høgge'

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Flott kort :)

❤ Kaia sa...

For et flott vinterbilde du har tatt.
Her må vi lete etter snøen, og jeg har lyst å ha julekortbilde av snuppå og hunden i snø i år.
Den kommer vel ;o)

Kjempeflott kort du har laget også. He fin lørdagskveld :o)

Sue sa...

Beautiful card, luv the colours and image. Great snowy picture to, would luv to get real snow like that, well just to photograph. sue.

Kathy sa...

Very pretty card!! I just love the colors that you have used together!! Adorable image as well!! Great interpretation of the sketch!! I am very jealous of all your beautiful snow!! Have fun playing in it!! (LOL) :)Kathy