torsdag 20. november 2008

Awards again!

Disse awardene er kjempekoselige å få, og jeg har vist fått tre stykker i det siste som jeg ikke har tatt opp her, men nå skal jeg det altså!!!
Denne fikk jeg fra Carole

Så fikk jeg en fra Vibeke

Den siste fikk jeg av Catharina

Tusen takk alle sammen!!! Dette setter jeg virkelig pris på!!!

Jeg gjør slik Carole gjorde jeg - gir den videre til alle mine inspirasjonskilder!!! Ta gjerne den awarden du likte best og vær stolt av den!!! Tusen takk for at du deler dine flotte ting, og for at du inspirerer meg!!

2 kommentarer:

Nyten sa...

gratulera så mykje med alle awardane!!Må vera utrulig inspirerande å få:-)

Klem Linda

Maren sa...

Så utrolig fortjent med alle disse awardene :) Du er utrolig dyktig og en inspirasjonskilde for mange. Tusen takk for utrolig koselige kommentarer i bloggen min :)