lørdag 19. juli 2008

Friday sketchers nr11, and some candy

Here is my card this week. I have made this card for my new "aunt-boy", who came into the world yesterday! To day we are going to visit him at the hospital!

I går ble jeg tante igjen , til en liten gutt som skal hete Alexander! Dette kortet skalhan få, og jeg har brukt denne ukes skisse fra http://www.fridaysketchersblog.blogspot.com/.
Det står litt på skeiva - men i dag er jo første dagen i ferien!!!!



BLOGCANDY

http://hanneskrumspring.blogspot.com/ NYDELIG BLOG! TA EN TITT PÅ DENNE DERE!!! Hanne er så flink!!! LOVELY BLOG - take a look here!!! Sha is sooo good at this!!


http://whiteribboncards.blogspot.com/ Hun feirer sin bursdag og har et lite sukkertøy ute!
She is celebrating her birthday, and her is some candy! Lovely blog to!!!

take a look here too!http://mar1ene.wordpress.com/ There are so many lovely blogs out there!!!! This one is soo nice!!!

Ikke nok med det - men Kristine har også laget en stilig godteripose!!! Ta en titt her også med det samme. Hun er så kreativ og utrolig flink! http://kristineskort.blogspot.com/
As if this isn't enough - Kristine has made a nice candybag!!! Take a look here to. She is a lady who makes beautyful cards - always!!

14 kommentarer:

Marteslillerom sa...

Hei det er heilt greit at du hopper over taggen . Har ikke tengt over at du har hatt den før. Kos ha en fin helg.

Anonym sa...

Really cute card Torill, I love the lovely bear image, beautiful! Thanks for joining us again at FS.
Carole ;o)

Unknown sa...

oh what a cute and so fantastic card, i love your style to make cards, really wodnerful.

paylin sa...

That’s beautiful creation and lovely layout.

Well just to drop by to say " hello " takecare and have a great day
Regards,
x

Hanne sa...

Ååå, gratulerer som tante! Nusk-ongi, sekkert ;) Supernydelig kort du har laget også, du er så flink til å gjøre noe ut av sånne skisser!

Skal bare få ladet batteriet på kameraet jeg nå, så kommer det candy fra meg også. Fortsatt god helg!
Klemmer fra Hanne:)
(og du - tuuusen takk, sier jeg, Karl har fortalt at det ikke var bare punchene som kom i retur!)

LissM sa...

Nå er det en stund siden sist jeg var innom her... Ser bursdagsboken er ferdig:) Den ble kjempe flott... lager en selv, men hmmm... hva skal jeg si... Desperat fosøk på å bli kvitt litt pynt... og bokstaver... Den blir altså ikke like flott som din...
Flotte kot (som alltid) også:) ha en flott helg:)

I ett litet hus sa...

Tack för söta kommetaren i min blogg! Vad mycket fint du gör!!!

Självklart går det bra att länka!

Ha det bra!

Kristine sa...

Tuuusen takk for at du vil være med på blog candy'en min!
Du har fått lapp i boksen og følg med søndag 3 august! Da er trekningen!
Klem fra Kristine;)

cats whiskers sa...

This is a beautiful card Torill I love the image and you have coloured him so well, congratulations on the birth of your nephew
Hugs Jacqui xx

Maya sa...

Tusen takk for koslig kommentar inne hos meg *klem*
Gleder meg til 1 august!

SKal kikke litt bedre innom deg imorgen,akkurat nå skal jeg finne senga..

Nattaklem fra Maya

❤ Kaia sa...

Hei.
Gratulerer som nybakt tante, og det var et kjempesøtt kort du har laget. LO'en av deg selv var veldig kul.
Ha en fin dag ;-)

debby4000 sa...

Lovely cute card, love dreamy feel of your card.

Rach sa...

beautiful cute card Torill, such a sweet teddy image. hugs rach.xx

Hanne sa...

Og der hadde du linket også, ja, da er det bare å putte navnet ditt i hatten og krysse fingrene :) Hadde jo vært veldig praktisk hvis du vant da *fnis* og du har jo vinnerflaks, ser jeg - jammen var det mye fint i den candy-pakken din!

God sommerklem fra nord :)