mandag 7. juli 2008

Friday sketchers nr 9

I have used this week sketch for another page in my birthdaycalender. A lovely sketch from my friend Carole this time!!!http://www.fridaysketchersblog.blogspot.com/ Here is the page:
Jeg har brukt denne ukes skisse til enda en side til bursdagskalenderen min. Nå må jeg snart bli ferdig med dette prosjektet, så Siv på http://www.hobby-norge.no/, slipper å vente lenger. Ting tar tid, og med clearalbum må jeg tenke litt ekstra. Men slik ble siden iallefall.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Helllooooo, I got here!!! Your link worked...bravo my friend! I love your October page Torill, it's so beautiful with all the flowers and the colours of the paper are so good for Halloween! Thanks so much for trying my sketch this week at FS.
Hugs
Carole ;O)))

Sue sa...

wow,this is so fabby, i love it and so different too:-)

Sue
xx

❤ Kaia sa...

WOW, den siden likte jeg kjempegodt, nydelige høstfarger.
Som sagt så gleder jeg meg til å se det ferdige resultatet ;-)

Sian sa...

Wow, your creation is stunning, love it all!

Hanne sa...

Denne siden gjør virkelig stas på den beste måneden i året! Virkelig flott, Torill, nyyydelige farger, og du er jo smart som bruker skissene til dette!

Klem fra Hanne:)