tirsdag 8. april 2008

Scrappedugnaden

Da jeg ryddet på loftet på garasjen i helga, fant jeg noen gamle bilder fra min studietid. Veldig kjekt å mimre litt over slike stunder! Jeg hadde en fantastisk tid i Volda. Og jeg bodde sammen med blant andre Eli! En fantastisk flott dame! Vi fant på veldig mye kjekt, både ting som var veldig kjekke for andre - og kanskje ting som andre ikke syntes var så kjekt... men vi hadde det fantastisk morsomt! Vår kjære nabo Bjørn, fikk ofte gjennomgå, men jeg tror egentlig han likte allt oppstyret vi laget! Hi hi! Hver gang jeg prater med Eli nå (det er ganske sjelden egentlig), så er kontakten der med det samme. Kjempegodt!


Scrappedugnadens utfordring denne gangen var å scrappe etter ei skisse fra LUCY. Slik ble mitt bidrag.

4 kommentarer:

Inger Marie sa...

Så flott Lo og skisse :)
Likte utrolig godt båndboka di, det var en kjempe god ide:)

Ha en fin kveld!!

Klem

Hanne sa...

Så herlig LO - studievennene blir alltid noe helt spesielt. Det kan gå lenge, som du sier, og så er alt på plass når man nøtes igjen.

Skulle så gjerne vært på kurs hos deg i morra, men jeg har faktisk ikke tid. Det kræsjer med andre ting. Men neste gang...!

klem fra Hanne:)

tessa sa...

så fin blogg! Å så masse fint du har laget!!

Hanne sa...

Hei Torill!

Håper kurset gikk fint - skulle gjerne ha vært der vettu... men i stedet har jeg gitt deg en pris. Ta en titt i bloggen min:)

Klemmer fra Hanne:)